Tinder, tuo ulkona jäätyvien kesäkissojen luvattu somepalvelu. Aikamoista. Tuli mieleen lapsuuden korttipelit..Sulla on pakka ja siitä koitat sitten kehitellä pareja.Paskat. Mä läräsin koko pakan läpi , en voittanu. En ees sitä kuuluisaa kakskytsenttistä jota kaikki tuntuu kantavan "housuntaskussa". Vaikka laitoin kaikki maholliset kilometrit ja ikähaarukkakin oli 40v niin ei, 10mätsii...Plaah.

Noh, mullahan on olemassa kaksikin treffiprofiilia. Aina saan samanlaisen viestin. "Loistavaa, nauroin vedet silmissä! Keep going tyttö, sulla on hyvä asenne! " ???WTF? Jos mulla on hyvä asenne niin miksi mä taaskin olen sitten täällä himassa yksin?? :D kait se on niin että kysyntä ei kohtaa tarjontaa..juunou..no kaikki ne kekkä harrastaa tätä samaa niin tietää mitä mä tarkotan. Laitan tähän mun toisen tekstin, saatte ihan ite päätellä onko se nyt niin hauska. Ihan tosissani mä sen tein. Sellanen tiukka totinen ilme naamalla väsäsin. 

____________________________________________________________________________________________________

No well helou... (maireella marilyn äänellä..) Minä: Sporttisen matala kuten parhaat vuotensa nähnyt ferrari. Penkistä nousee hädintuskin ees oma perse. Oon käyny salilla, kerran...Maanläheinen (155cm) neito hakee anoppia joka ymmärtää että en ole hänen poikansa palvelija (anoppi ei välttämätön). Kokki joka ei tuo töitä kotiin. Oinaan pirulainen jolla suu toimii nopemmin kun aivot ( lasketaan geenivirheeksi) . Lapsellinen sanan jokaisessa merkityksessä. Nykyään lisääntymiskyvytön (onneksi). Äkkipikainen ja vittumainen luonne. Hyvin jos kohtelet et tule sitä puolta näkemään. Sarkastinen ja itseironinen. Kaikinpuolin hemmetin huono vaihtoehto. 
Sinä: Puhelias ja hassu muttet pelle. Rento ja  maalaisjärkinen , et kuitenkaan turhapurorento. Jos näät pikkuveikkas ilman peiliä ni oot sopivan painonen. Treenaat mielummin vaikka savipellolla ku punttisalilla 24/7. Jos ikää on lähes sama kun mun faijalla ois, ni ei kiitos. Ennenkaikkea , olet ihan oma itsesi. mä en ala sua muuttamaan, liian vaivalloista. Jos luit ees osan huumorilla niin saatan saada viestin. En usko kaukosuhteisiin. 

Innostun: Pussin pohjalta löytyvästä viimeisestä vaahtokarkista, Yllättävistä revontulista.Veronpalautuksista.Heti löytyvästä sukkaparista. Viileistä lakanoista. Nerokkaasta huumorista. Valmiiksi ladatusta kahvinkeittimestä aamuisin. Laihiksella salaa syödystä suklaakonvehdista. 

 En innostu: Kadoksissa olevista kynsisaksista. Oikeestaan mistään mikä on kadoksissa..Kyttäävistä kerrostalomummoista/papoista. Tyrkkyählämeistä. Lapsilleen karjuvista teiniäideistä. Kylmästä aamukahvista. Kitisevistä miehistä. Ruotsin miljonääri äideistä. Hihattomista bändipaidoista.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------mansikkisuu4.jpg  <---- Miks toi kuva ei iske? XD

Siinä. Nyt kun luin ton itekkin uudestaan niin mähän olen vaa kärttynirso :D Semmonen ärsyke joka on kivaa vaan pieninä annoksina kuten vaikka hemmetin tulinen chilipippuri. 

Onhan noita miehiä kiva katella (tänää se työpaikan hottis ei käyny). Varsinkin jos niil on semmonen muikeenveikee hymy. Mun puolesta saa olla vaikka kolme silmää kuhan suu on suloinen :) Eihän vanhan kansan sanonnankaan mukaan hevosta osteta ennenko hampaat on katottu, vai miten se nyt meni...Vat evö. 

Kuukaus jouluun, tai oikeestaan kuukaus siihen että pukit liikkuu sankoin joukoin. Sitä odotellessa, oman elämän pikkutuhmaa pukkia ;)