Onkohan Musta tulossa vanhapiika? Semmonen kyllä-mä-pärjään-itekseenkin-vanhapiika.... Autosta hajos takavalo..tai siis ei voi sanoo että hajos ku lamput vaa kärähti. okei tässä kohtaa mä tarvitsin miestä (1.), tai siis en miestä mut asiakaspalvelijaa (motonetissä nyt vaan sattu olee pelkkii miehii tiskin takana). Siinä reipas jannu etti mulle mallikohtaset polttimot joka hemmetin koloon. Ei oo häpee säästä aikaa ja antaa ammattilaisen hoitaa etsintä. Enskerralla osaan sit kyl ettii ne itekki (kait). Seuraava vaihe oli vaihtaa ne..okei, soitin mun miespuoleiselle kaverille (2.) että voiskohan ne mitenkään vaihtaa sen mukavan lämpimässä hallissa.. Sain luvan. Auto halliin ja tarvekalut eteen. Siinä kävi kyllä yks asentaja kyselemässä että tuleeko hommista mitään..Oli helppoa sanoo että , kiitos, pärjään loistavasti :) . Ois ollu NIIIN helppoa jos ois parisuhteessa, olis vaa sanonu vastapuolelle että ei se viittis ku mä en osaa..No ite vaihoin ja säästin. Eli kahta miekkosta tarvitsin kuitenkin tässä vaativassa projektissa :P Tituuleeraan itseäni monitoimikoneeksi, eiks kaikki naiset jollaintapaa ole? :D

Olen mä miehistä kiitollinen. Oon tarvinnut niitä monesti. Kattolampun asennus (en osaa, enkä yletä). Iskuporakoneen käyttö (ei riitä voimat). Miesnäkökulmaa sinkkuna olemiseen (kiitos miespuoleinen ystävä sunnuntai kahveista). Digiboxin valinta ( miesmyyjä). Flirttailu (miesasiakkaille). ;) ( juunou). Ex-mies (lasteni isä). Öö.. en nyt keksi enempää. Eiku joo, kiitos vielä niile kaikille jotka on näyttäneet mulle sinkkumarkkinoiden huonot miesmallit :P Ja ISO kiitos niille joilta oon saanut viitteitä siihen ihannemieheen. Vieläkun sais ne lähes kaikki hyvät puolet samaan pakettiin.. 

Kyllä tässä pärjää kun vaan opettelee tekemään asioita joita normien mukaan miehet yleensä hoitaa.Laiska ja avutonhan musta tulis jos ois se ukkokulta huushollissa :D . Sit ois aikaa kaikkeen turhamaiseen naishömppään :). EI! En nää itteeni shoppailemassa ja miettimässä tuntikausia sopiiko nää kengät nyt tän neuletakin kanssa. En mä tommosta enää osaa (onneks). Mä oon vähä tällänen metässä kasvatettu höntti :) Jotenkin mulla on paljon onnellisempi olo kun on vähä konerasvaa kynsinauhoissa :D Naisellisuus on niin kauhean vaivalloista.. Tällänen pikkusen-aina-letit-sekasin-tyyli sopii mulle paremmin :)

Ihanaa Keskiviikkoa ihan kaikille naisellisille naisille ja miehille ja pikku menninkäisille ja oman elämän rinsessoille ja kannonkääntökoneille, ihan kaikille! :)