No well helou... (Marilynin äänellä).. Ainakaan enklantia mä EN osaa. Ei tarvii siis mainita väärinkirjotuksesta. Tulee jatkossakin esiintymään rivien välissä :) 

Meikä on tällänen lähes nelköötvee munaton immeinen. Munaton siks ku omia ei kasvanu ja lainassakaan ei oo yhtään.. Single siis (no varmaan kiviäkin kiinnostaa..). On pal kivempi sanoo olevansa lhes nelkööt ku 39v7kk3pv. Pääsee pal helpommalla... Sitku oon viettän synttärini niin pitänee keksiä uusi ikälausahdus. Nelikymppinen?..njää..kuulostaa että koittasin valehella muutaman vuoden alas.. No ei mietitä sitä vielä, aikaahan sinne on kunnes olen kaikkien lomakkeiden 40-50v! Nyt sentäs vielä saan laittaa ruksin kohtaan 30-40v. Oikiasti on kivaa olla tän ikänen. Olin viisas ja tein lapseni nuorikkona. Nyt on aikaa elää sitä menetettyä nuoruutta. Lapset omatoimisiksi ja ukko pihalle, siitä se riemu repesi. Todellisuudessa mä olen lähes kaikki vapaa-aikani kotona pieruverkkareissa ja kahtelen netistä hauskoja kissavideoita. Laiskuus on iskenyt. Onneks ei oo pakko jos ei taho. p.s. Jos näätte mut kadulla leopardilegginsseissä niin raahatkaa pimeelle kujalle ja riisukaa ne pois. Niin vanhaks mä en taho ikinä tulla. 

Nukuin tänä viikonloppuna 20h! Aika paljon! Ai miks? No jotta jaksais taas painaa duunia! No ei vaan, väsytti, simply. Sillon nukutaan ku nukuttaa. Teinivuosina oli katastrofi jos vapailla ei ollu jotain äksönii. Nyt se lähinnä on helpotus että ei tarvii juosta kylillä umpiväsyneenä (oikeesti mullaei vaan ollu yhtään mitään tekemistä, tai ois ollu mut en jaksanu). Syytän talvea uupumuksestani. Aina on pakko löytää joku syyllinen. Olenhan nainen. 

Miksi kirjoitan blogia? No, olen kuulemma verbaalisesti outo ja mun pitäis jakaa näitä ajatuksiani. Katotaan kuin ne tänne saan vuodatettua. Kaksinpuhelu on kivempaa ku tällänen yksin jorinointi. Aiheeksi valitsin tollasen ihan liian pitkän otsikon. Mua sattuu usein (vasenkätinen). Viimesin haaveri oli ku vedin käteen kesken työpäivän. Se oli melkein itsemurha leipäveitsellä. Ranteet auki meininki. Kuka helevetti keksi ruisreikäleivän?? Onneks kotioloihin voi ostaa valmiiksi siivutettuja viipaleita. Ei satu sellasten erottelu. Valitsin ammatikseni kokin. Melko ironista kun laskee kehoni tikkien jättämät arvet. Hupsista saa***a. (saako täällä kiroilla btw?) Sählä mikä sählä. 

Vuorotyöläisen vapaa viikonloppu lähenee loppuaan. Kivaa oli. Nukuin. Söin. Kylvin. Ostin uuden puhelimen. En käynyt treffeillä. Ostin digiboxinkin mut se menee palautukseen. Paska sekos. Tai sit mä en vaan osaa käyttää. Digiboxin vika (koska olen nainen). 

Pusuja murut! Mä lähren kahvin keittoon ny. Viddu, unohin lotota.