Lähin tossa Lady Gagalle ja nappasin akkarin messiin.. (joo, oon niin kalkkis et känny jäi pöydälle..) Ei jumalavitsa, kuin mä en oo tajunnu lapsena kuinka kauhee toi Iines on miehille? Vaatii, käskee, valikoi, valittaa, tympääntyy, orjuuttaa ja ties mitä... Ankka ja Hanhi on siin tossun alla hätää kärsimässä... Ihan vihaks pistää ja sääliks käy :D Räsäsen pitäis ehdottomasti kieltää toi sisältö seuraavaks...Tostahan voi aktiivisimmat lukijat saada vaikutteita...

Palvelukset..oli se sitten tekoja tai henkistä palvelusta..Niiden antamisen raja pitäis jokaisella mennä niin että siinä vielä oma mielenterveys ja kunto ei kärsi. Ikävän usein törmää loppuun ajettuun Isoäitiin joka sanomalehtien näppispalstalla uskaltaa vasta valittaa, nimettömänä tosin, kuinka väsynyt hän on ilmaiseen päivittäiseen lastenhoitoauttamiseensa...koska eihän nyt omalle lapselle voi sanoa ei...KYLLÄ VOI! Mitä järkeä siinä on että tehdään ja sit valitetaan toisaalla tilannetta. Ei ne sillat pala jos välillä kertoo että ei vaan jaksa hoitaa, kuunnella tai passata...Mä toivon että musta tulee lojaali ja oikeudenmukainen mummo joskus. Minen puutu kasvatukseen mut en mie mikään ilmanen päivähoitopaikkakaan aio olla. Hyvässä suhteessa avuksi ja sopivasti iloa pienistä mummotettavista. Saas nähä kuin se käytännössä sitten toimii, aikaa siihen tilaisuuteen vielä on (toiv) reilusti :) 

Oon ehkä maailman paskin kuuntelija. Mulle voi puhua vaikka kuin paljon ongelmistaan ja saatan näyttää kiinnostuneelta mut tosiasiassa mietin jo ihan muuta..Pahe vai hyve, riippuu asiasta.. Oon myös todella huono neuvonantaja...Yleensä mun neuvot on itsekkäitä ja suoraan sanomisia. Mä en vaa jaksa enää tilanteita missä vatvotaan jotain ongelmaa..mun mielestä ainoo apu on ku niihin ongelmiin tartutaan ja niille myös jotain tehdään. Pelkkä jauhaminen ei vaan johda mihinkään. Aikanaan tuli juoruttua paljonkin toisten asioista..kuinka kuluttavaa...Ensin pääsin eroon kyläläisten asioista ilmoittamalla että mua ei kiinnosta ne ja en aio niistä siis jauhaa..tästä on aikaa jo muutama vuosi. Helpotti. Enää ei oo tarvinnu kuunella eikä osallistua. Nyt uudenvuodenlupauksen myötä oon pääsemässä eroon lopuistakin jauhamisista. Edelleen helpottaa. Kuunnella voin mut nimiä en halua kuulla. Kattoo kel on asiaa viel loppuvuodesta vai onko kaikki perustunut toisten asioiden spekulointiin. Olen kylmä akka mut mieleltäni aina vaan vapaampi. Tää on mun polku kivikkoineen ilman tarkempaa määränpäätä. Joskus kohalle osuu jotain kaunista, joskus esteitä, joskus polku katkeaa ja on päätettävä vaan uus ilmansuunta ja etittävä uus polku. Ankkalinnaan jos joudun niin käännyn takas.