Voiko ihminen aloittaa viikon paremmin kuin maanantaivapaalla? En heti keksi mitään joka ylittäis tän tunteen..Herätessä tein klassiset, yritin arvata paljon kello on, veikkaus 8.15 totuus 8.05 (get a life bitch) . Mun päässä asuu "ääni". En viä tiedä onko se järjen ääni vai mikä mutta se kertoo mulle aina välillä että "ei näin". Paan sulkuihin sen puheenvuorot. 

Tää aivomato on aktiivisimmillaan ku selailen tinderiä..tiättekö, pois,pois,pois (EIKÄ!) ..vittu...sormi vaa lärää silmien etsiessä kuvista vikoja..pään ääni koittaa pysäyttää mut refleksit on nopeemmat. Siinä meni taas yks hyvä ohi kun automaattinen nahkakynä osaa veivata vaan vasemmalle..prkl..otetaas uusiks..Ari, kolmekymmentäviisi vuotias, 137km päässä, pois..(EIKÄ! Mitä vikaa siinä oli?? Se saatto olla vaikka vaan työmatkalla ja asua naapurissa! Urpo! Jäät ikisinkuks ku oot tommonen..) Teemu, kolmekymmentäseittemän, Lahti.Pois... (TYHMÄ! Sillä saattaa olla ihan kivat silmät vaikka se ei nyt tosta suttusesta kuvasta näkynykkää)   Äh, olkoot....en jaksa lärätä. Kuppi kahvia , siis kolmas saattais herättää

Tänään on siis vapaapäivä. Sanoisin luojan kiitos mut en sano koska se on niin uskonnollinen ilmaisu ja mä en oo uskonnollinen. Päivän agenda?( pään sisältä tuli sana, tarkoitusta voin vaa arvailla) Vois vaihtaa nää lakanat, alkaa nimittäin mun villi salattu elämä näkyä näissä. Jos mulla ois menkat ni olettaisin niiden yöllä alkaneen ja tuotosten kuivuneen..Mut ei, tää seksin korvike on vaa pimeessä levinnyt ja sänky näyttää siltä ku ois ollu kiihkeet suklaaleikit. Siitä on kiihkeys kaukana ku toinen käsi lappaa tätä syntistä herkkua suuhun aiheuttaen verenpaineen nousua. (KAHVI!!) Ai niin, onneks toi muistutti...

Oli pakko kooklata toi agenda, se on joku tehtävälista. Ei toi ihan tyhmä oo toi pääpeikko. Mun lista on tänää tällänen: - Vaiha lakanat - Ajattele elämää - Pese ne lakanat -Tee mitä haluut koska voit.

Tossa yks ilta meinasin että menisin tonne järvelle makaamaan hankeen ja kattelee tähtitaivasta, en uskaltanu, soittavat viel auton. Saan syytteen turhan hädän lietsonnasta. Tänään menen, katotaan kuin käy. Täten tässä ilmoitan että mä vaan rentoudun tavallani, en oo siis siellä tietosesti paleltumassa. 

Mä ja pääpeikko juuaan nyt toi kaffe ja sit hommiin. Suhde se on tämäkin. Tärkein suhde elämässä on hyvä suhde itseensä.