Hemmetti... En ois uskonu että se jättää mut, ja viel keskelle tietä! Meidän viha-rakkaussuhde on kyl nähny yhtä sun toista...Mä en antanu sen tapahtua ja tein kaikkeni että se tulis takas.  Kalliiks tää on tullu mut on siitä iloaki ollu. Melkein jokapäivä oon sitä käyttäny ja se on antanu mulle hyvät kyydit. Vähän se nikottelee mut niinhä joka suhteessa aina..Kerran ku me mentii keskisuomeen lomalle se pentele raahas jotain keppiä mukanaan ku kansallisaaretta..Kilometrin se jakso ja sit viskasin sen kepin pusikkoon. Se on ollu vaikee saada laukeemaan mut eilen onnistuin siinä! Se myös juo joskus liikaa..kaverit väitti että vika on mussa. En kyl ota tollasta syyttelyä niskoilleni! Tänää yks jäpä koski siihen...se tykkäs,ja kyl mäki sitä tarvitsin..se koski tavalla jolla mä en osaa koskea..Siiri.. Oot ollu siitä asti mun tuki ja turva ku sut Turusta hain. Toivottavasti sä et jätä mua koskaan vaan sit kun on aika erota niin mä jätän sut. deal? Toyotaan voi aina luottaa. Sinkkunaisella ei voi vaan muuta olla :)