Tapaturma-altis. Sählä. Höslääjä. Tai sit vaa aivokapasiteetti ei tajua että mulla on kädet. Tässä hiljaiseloa pidellessä oon satuttanu ihteeni lukuisia kertoja. On ollu liimattuna sormen haava, maitolaatikko lens ranteen päälle, jumalaton mustelma käsivarressa jne... Harrastan siis perheväkivaltaa yksikseni itselleni. Hitto ei oo kyl kivaa ku perkeleet raikaa harva se kuukaus ku telon itteni johonkin . Mut vois luokitella 5 vuotiaaks ad/hd pojaks noiden turmien takia! No rapatessa roiskuu :D En missään nimessä hyväksy väkivaltaa edes itselle tahattomasti aiheutettuna mut alkaahan tää olee jo koomista... Mitä mä oon tehny kesällä..nno kaikkee..pitäis jopa muistaa koska en oo oikee ehtiny hankkia krapuloitakaan! Oon tullu vanhaks ku ei enää muista bilettää :D Kotona oma sänky ja kymmenen peittoa vie voiton 6-0 baari-illalle! Ko ei vaa kiinnosta katella niit samoja nassuja kerta toisensa jälkeen. 

Mölkkyä on tullu viskottua kyl vuosien jälkeen ku liityin sellaseen kesätouhukkaaseen sinkkuryhmään! Suosittelen jokaista kaupunkia tekeen oman feissarisivun sinkuille ja yhes sit voitta keksii kaikkee touhua! Keilausta ny syssyl ja saa nähä mitä muuta. Se on oikeen hyvä tapa tavata uusii tyyppei, varsinki mulle joka ei oikeestaan haluu ees sitoutua nyt mihinkään 24/7 mieheen. Ahistaa ajatuksin et joku jannu alkais pyörii tässä päivittäin tai edes viikoittain. Not. 

Onkohan ihmissinkut nykyään  enemmän itsenäistyny vai enemmän suhderiippuvaisia? Tuntuu et etitään hampaat lähes irveessä seuraa mut silti kukaan ei kelpaa tai sit halutaan omaa tilaa kuitenki? Hottikset..tuo kaikkien tv-formaattien kultarubiinisafiiritimanttikimpalesarja on kyl nyt näyttäny sen mihin ollaan menossa, tai missä joku meistä jo on. Mur sanon minä tollasille ihmisriiviöille joilla on pokkaa selittää kriteereistä joita ei edes itse täytä. Siinä seiskan tyypit hakee kympin peilikuvaa... Hyh. No kaikki tyylillään. Toisille kelpaa vaan virheetön kreikkalainen adonispatsas ja toisille kelpaa tajuton joka hengittää. Suurin osa rakastaa aurinkoa mut läheltä sekin näyttää selluliittiselta pattipallolta. Miettisivät sitä. Kiitos ja kuulemiin